Català | Español | English
 
 
BANNER CENTRAL
27/07/2010
El motociclisme català perd la figura de Joan Ballús

El passat cap de setmana ens va deixar Joan Ballús Baraldés, que va morir dissabte als 51 anys, a causa d’una greu malaltia. Joan Ballús era una persona coneguda a la seva vila de Gironella i a tota la comarca del Berguedà, sobretot per la seva vinculació al món del motor i per la seva passió i dedicació al motociclisme.

 

Des de molt jove va ser un gran aficionat a les motos i fa gairebé vint anys va ser un dels socis fundadors del Moto Club Baix Berguedà, entitat amb la qual sempre havia estat implicat i n’era un dels membres de la seva junta. Joan Ballús també va ser una de les persones fonamentals per la creació, i la gestió per part del seu Moto Club, del Circuit de motocròs del Baix Berguedà en uns terrenys de la seva propietat a Olvan l’any 1998,

 

Tot el motociclisme català ha sentit molt la pèrdua de Joan Ballús i per Àngel Viladoms, president de la Federació Catalana de Motociclisme, sempre era important conèixer la seva opinió de qualsevol tema relacionat amb la moto: “Joan Ballús ha estat una persona que sempre deia el que pensava, que era totalment sincera i gens hipòcrita a l’hora d’opinar –destaca Viladoms-. Tenia una bona visió de tot allò que envoltava el món de la moto per la seva experiència en les curses i en diferents tasques que ha realitzat pel nostre esport. Ha estat una persona a la que personalment sempre consultava per conèixer el seu parer, perquè era important saber el que pensava de qualsevol iniciativa que es volgués prendre. Era un bon amic, i un gran amic dels seus amics.”

 

El president del Moto Club Baix Berguedà i vicepresident de la FCM, Rossend Soler, destaca Joan Ballús com una persona “especial, amb energia per actuar i tirar endavant. Era un gran aficionat a les motos des de molt jove, i de fet, el seu fill Roger és un dels pilots destacats del nostre motocròs”. Joan Ballús Baraldés tenia 51 anys i deixa dona i dos fills, l’Anna i el Roger.

 


Foto Gran

PROPERES COMPETICIONS
Rally TT Villa de Fuentes de Ebro
  Data: 11/09/2010
Àmbit: Campionat de Catalunya
Club: Moto Club Fuentes
Especialitat: Rally TT
XI Trial de Joanetes
  Data: 11/09/2010
Àmbit: No Puntuable
Club: Moto Club Olot
Especialitat: Trial Open
Campionat dEspanya de Supermotard Alcarras
  Data: 11/09/2010
Àmbit: Campionat d´Espanya
Club: Moto Club Lleida
Especialitat: Supermotard
Motocros Consell Comarcal del Bergueda (MX1-MX Sots19-MX85-Iniciacio)
  Data: 12/09/2010
Àmbit: Campionat de Catalunya
Club: Moto Club Baix Bergueda
Especialitat: Motocros
V Pujada Marganell Can Massana
  Data: 12/09/2010
Àmbit: Campionat de Catalunya
Club: Moto Club Manresa
Especialitat: Pujades Asfalt
Trial de Castelloli Mc Igualada
  Data: 12/09/2010
Àmbit: Social
Club: Moto Club Igualada
Especialitat: Trial Open
Resistencia Terra Memorial Santi Piella
  Data: 12/09/2010
Àmbit: No Puntuable
Club: Moto Club Riuprimer Gas i Rocs
Especialitat: Resistencia Terra
I Trial de Port de la Selva
  Data: 12/09/2010
Àmbit: No Puntuable
Club: Motocat Moto Club Amics Trial
Especialitat: Trial Open
Campionat dEspanya Quadcross Almenar
  Data: 12/09/2010
Àmbit: Campionat d´Espanya
Club: Moto Club Terremotard d´Almenar
Especialitat: Quad

catMotoR
Butlletí de la FCM
Blog de la FCM
Patrocinador Oficial:
Groupama
Amb la col·laboració:
KTM Beta Bridgestone Metrakit Elf TixeWash