ZONA PRIVADA

FCM / Notícies

Les clàssiques omplen el circuit Parcmotor Castellolí

12/07/2022

El circuit Parcmotor Castellolí s’ha omplert de gom a gom amb motiu de la segona cursa de la temporada de la Copa Catalana de Resistència Clàssiques Asfalt, organitzada per la Penya Motorista Barcelona.

La prova de 3 Hores de Resistència, ha reunit més d’un centenar de pilots, repartits en 43 equips, en un dia d’allò més calorós a la comarca de l’Anoia.

Després dels entrenaments oficials i de l’homenatge als Legends Relay, Jep Martinell i Juan Cano, s’ha realitzat la tradicional foto de família a la recta del circuit, preludi del procediment de sortida de la cursa.

Amb les 43 motos clàssiques en marxa, els pilots han esperat l’onejada de bandera per creuar la pista i iniciar, d’aquesta manera, les 3 Hores de Resistència Clàssiques Castellolí.

Dels 43 equips en pista, només 5 no han pogut finalitzar la prova. Dels qui l’han pogut completar, en destaca el TEAM GUZZI MOTOBOX 1, guanyador de les 3 Hores, amb un total de 87 voltes. Encasellat dins la categoria SBK, l’equip format per Pascal Pegaz i els germans Segarra, Sergio i Manel, ha dominat la cursa de dalt a baix. El segon classificat de la categoria SBK, amb 86 girs, ha estat l’equip STOCK EXTREME A TOT DRAP, format per Pedro Juan Villaroel i Víctor Baladez. D’altra banda, Josep Rojas i Eduard Rojas -pare i fill- de l’equip PROCURVE, han completat el top 3 de la categoria SBK amb 84 voltes.

Albert Pla i Carlos Ordóñez, de l’equip MOTOBIKEREUS CLASSIC TEAM, han estat els guanyadors de la categoria SSP amb 86 voltes. A la segona posició, amb 83 voltes, s’ha classificat l’equip PENYA DEL GARATGE COMPETICIO, format pels germans Carlos i Albert Muñoz. El podi l’ha completat el CURVA CERO CLASSIC, amb els pilots Jorge Cabanes i Pedro Pérez.

El FURUGUS RACING CLASSIC 1 de Pol Fontquerni i Jan García ha estat el vencedor de la categoria 24H després de completar un total de 85 voltes al circuit Parcmotor. A tres voltes, i en segona posició, s’ha classificat l’equip BLASCO CLASSIC TEAM, format per José Blasco i José Maria Blasco -pare i fill-. Les posicions d’honor les han completat Juan Carlos Martín, Ricard Monge i Daniel Carrau, de l’equip TEAM ROSA.

Pel que fa a la categoria 500, Joan Subirà, Joan Balcells i Joan Oriol, de l’equip VFR ENDURANCE EMC 2, s’han endut el triomf completant un total de 79 voltes. El VIEJOVENES TEAM, encapçalat per Sergi Català i Rafael Prieto, s’ha enfilat al segon esglaó del podi a només una volta de l’equip guanyador. El top 3 de la categoria l’ha completat el BRJ PERFOMANCE, format per Fco. Javier García i Carles Cueto.

Finalment, a la categoria 1000, victòria per a Joan Font i Pere Auradell de l’equip TEAM GUZZI MOTOBOX 2, als manillars d’una moto Guzzi de l’any 79. L’equip guanyador ha completat 79 voltes. Stefano Ricevuti, Roberto Gelosa i F. Mannheim, de l’equip MOTO CLUB PORTA NUOVA CLASSIC, han fet segons amb 75 voltes en el seu haver. Miguel Ángel López, Angel Fernández i  José Manuel Conde, del RCL LUGO, amb 57 voltes, han completat els calaixos d’honor.

La tercera i última cursa de la temporada de la Copa Catalana de Resistència Clàssiques Asfalt tindrà lloc el 29 d’octubre al circuit de Calafat.

Les millors imatges de la cursa, al Flickr de la FCM.

Reportatge audiovisual de la cursa.

Per obtenir més informació, segueix-nos a les xarxes socials:

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
Museu Moto
Andrac Computing