ZONA PRIVADA

FCM / Notícies

L´equip Powered by JG - Motos Chesca guanya la les 24 Hores de la Vall del Tenes

07/09/2021

Després de 24 hores rodant en el nou circuit de Can Montcau de Lliçà d´Amunt, l´equip Powered by JG - Motos Chesca d´Oriol Mena s´ha proclamat guanyador de la 41a edició de les 24 hores Internacionals de Resistència en Ciclomotor de la Vall del Tenes-Gran Premi Barnasfalt, amb un total de 591 voltes.

Durant tota la prova l´equip Powered By JG - Motos Chesca ha estat lluitant per la primera posició de manera renyida amb el segon i el tercer classificat. El segon equip classificat ha estat l´equip RRB Racing amb els pilots Redondo, Alonso, Schareina i Ibañez amb un total de 587 voltes, les mateixes que ha realitzat el tercer classificat, el MMR PARTS, amb els pilots Pape, Gourjault, Maréchali i Flick.

L´equip Autoescola Granollers s´ha imposat en la categoria Vall del Tenes. El Team la Vinya ha fet segon, mentre que l´equip Concos competició ha fet tercer.  

L´equip MMR PARTS, integrat per pilots francesos, ha estat el primer de la categoria internacional. A la categoria mixta ha vençut l´equip ZUMZUM, format per Laia Manté, referent en el món del motor femení. El primer classificat de Màster40 ha estat l´equip Zona Motor Ametlla Parc.

A la cursa també hi ha participat dos equips Sub20, el primer classificat dels quals ha estat el GCR Autotaller9 Team.

Pel que fa a les categories més tècniques, l´equip amb el dorsal 69, GMS, ha estat el guanyador de Promo Cup 2 temps, mentre que al grup 2, categoria aire, el guanyador ha estat Team MotorottoBCN.  

Una vegada més ha quedat demostrat la resistència dels pilots, mecànics i ciclomotors, que cada any superen les expectatives del públic i l´organització.

Del total de 36 equips que van prendre la sortida dissabte a la tarda, tretze han superat les 550 voltes, la qual cosa accentua el magnífic potencial dels equips i la rapidesa que implica aquest nou traçat. La resistència, l´entrenament previ, la velocitat, l´estratègia dels equips al moment del canvi o el repostatge són decisius per guanyar temps en cada volta i augmentar la diferència entre els equips i finalitzar la carrera amb els reptes proposats per cadascun.

Cal destacar que malgrat aquesta duresa i la calor, no s´han registrat accidents d´importància. Només tres equips han abandonat abans de finalitzar les 24 hores.

El president del Grup 24 Hores, Francesc Padró, ha reconegut la gran labor dels voluntaris, superant també al nombre de voluntaris d´anys anteriors, i que fa que tot l´esdeveniment sigui una superació cada any en organització i logística. Sobretot aquest any que s´ha hagut de crear aquest espai des de zero. S´ha agraït també, a tots els patrocinadors i col·laboradors oficials, així com els patrocinadors locals el seu suport dipositat a la cursa. Finalment, ha volgut reconèixer i valorar el suport per part de les institucions oficials, sobretot a l´Ajuntament de Lliçà d´Amunt.

Per obtenir més informació, segueix-nos a les xarxes socials:

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
Museu Moto
Andrac Computing