ZONA PRIVADA

FCM / Notícies

Emocionants curses de Promovelocitat al circuit El Pla de Sant Tirs

26/07/2021

La Copa Catalana de Promovelocitat ha celebrat aquest passat diumenge 25 de juliol la quarta cita de la temporada al circuit Kàrting del Pla de Sant Tirs.

La cursa organitzada per la Penya 100 per Hora ha reunit més de 30 pilots al traçat de la comarca de l’Alt Urgell, on els corredors han rendit a un gran nivell en totes les mànegues disputades.

Raúl Navarrete ha guanyat la primera cursa de la temporada en la categoria PromoRACC1. El corredor de Teruel s’ha adaptat ràpidament al traçat de Sant Tirs i ha dominat de dalt a baix les dues mànegues del dia.

Una sèrie de pilots, encapçalats per Xavier Albertón, Jordi Espinós i Christian Calvet, han format un grup perseguidor on hi ha hagut força avançaments i alternatives. Finalment, Albertón i Espinós han creuat la bandera de quadres en segona i tercera posició, respectivament, en la primera mànega.

En el segon assalt, Calvet ha quedat fora de la lluita ben aviat, tot just a la segona volta, mentre que Gonzalo Sánchez es postulava com la principal amenaça per Navarrete, que seguia liderant la cursa. A pocs revolts pel final, Sánchez ha patit una caiguda i Jordi Espinós i Xavier Albertón, que li seguien l’estela, han aprofitat per creuar la bandera de quadres en segona i tercera posició.

D’aquesta manera, Raúl Navarrete s’ha enfilat fins a la primera posició del podi, seguit de Jordi Espinós i Xavier Albertón.

Amb aquests resultats, Albertón segueix liderant la general, amb 15 punts de marge sobre Gonzalo Sánchez i 50 sobre Raúl Navarrete.

Pel que fa a la categoria PromoRACC2, Pau Camarena i Cesc Obiol s’han encarregat de servir l’espectacle sobre la pista. Màxima igualtat entre tots dos pilots en dues mànegues d’allò més trepidants.

Cesc Obiol s’ha imposat en la primera mànega per només dues dècimes de diferència sobre Pau Camarena. Pau ha dominat la primera meitat de la prova, però un incansable Obiol ha aconseguit avançar-lo tot just a l’equador del primer assalt. A partir d’aquí, Obiol ha defensat la primera posició amb ungles i dents fins a creuar la línia d’arribada en primera posició.

Camarena ha fet segon, mentre que Àlex Remesal ha fet tercer després de liderar un emocionant grup perseguidor on ha hagut de lluitar de valent per superar un rapidíssim Edgar Silven, que ha finalitzat en quarta posició.

Pel que fa a la segona mànega, Pau Camarena ha dominat de dalt a baix la cursa, amb permís d’Edgar Silven, que ha estat el líder durant una volta.

Camarena ha après dels errors i no ha donat cap opció a Obiol, que ho ha intentat fins a l’últim revolt. Finalment, la diferència entre tots dos pilots ha estat de només una dècima.

D’altra banda, Edgar Silven i Àlex Remesal han tornat a repetir l’espectacle exhibit en la primera mànega. En aquesta ocasió el “triomf” ha anat a parar a mans de Silven, que ha creuat la bandera de quadres en tercera posició.

Amb aquesta combinació de resultats, Pau Camarena ha pujat a l’esglaó més alt del podi per primera vegada aquesta temporada. Cesc Obiol ha fet segon, mentre que Edgar Silven ha tancat el Top 3 de la categoria.

Moltíssima igualtat pel que fa a la categoria PromoRACC3. Jairo Llaó s’ha imposat en totes dues mànegues i s’ha enfilat fins a la primera posició del podi.

Malgrat la victòria, Llaó ha hagut de suar de valent per superar tant al segon classificat, Àlex Pérez, com al tercer, Alejandro Sánchez. Pérez i Sánchez han protagonitzat una cursa per emmarcar on han rodat pràcticament al mateix ritme que el primer classificat, tal i com ho demostra el resultat de la segona mànega, on la diferència entre tots tres pilots ha estat de només tres dècimes.

Finalment, Jairo ha pujat al primer esglaó del podi, seguit d’Alejandro Sánchez, segon, i d’Àlex Pérez, tercer.

Pel que fa a les categories Elèctriques, Ares Gil ha dominat les dues mànegues de PromoRACC-E 5.0. Jan León ha fet segon, mentre que Martí León ha completat el Top 3.

En la categoria PromoRACC-E 1.6, Leo Middelmann s’ha endut el triomf.

Classificacions de la cursa en el document adjunt.

Imatges de Francesc Biset Studio.

Per obtenir més informació, segueix-nos a les xarxes socials:

  1. Fitxer adjunt
AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
Museu Moto
Andrac Computing