ZONA PRIVADA

FCM / Notícies

La calor marca una gran cursa de Resistència Clàssiques al Parcmotor Castellolí

19/07/2021

Gran organització per part de la Penya Motorista Barcelona.

Aquest passat dissabte, 17 de juliol, la Copa Catalana de Resistència Clàssiques Asfalt ha celebrat la segona cursa de la temporada al circuit Parcmotor Castellolí.

La cita esportiva ha reunit 43 equips repartits en cinc categories: Clàssic 1000 (Motos fins l’any 1979), Clàssic 24H (Motos anys 1980-1986), Clàssic 500 (Motos fins l’any 1985), Clàssic SBK (Motos anys 1987-1989) i Clàssic SSP (Motos anys 1987-1989).

Durant la jornada de tandes lliures del divendres, alguns equips han causat baixa degut a problemes mecànics amb les seves motos. En aquest sentit, cal tenir en compte el paper que ha jugat la meteorologia, amb temperatures al voltant dels 40 graus.

Finalment han estat 38 equips els que han format part de l’espectacular sortida a l’estil Le Mans a la recta del circuit Parcmotor d´aquest dissabte, un espectacle que no han pogut seguir en directe els aficionats al motor, ja que la prova s´ha celebrat a porta tancada a causa de l´augment de casos de Covid-19 d´aquest mes de juliol a Catalunya.

L’equip Procurve, format pels Jordi Rojas, Eduard Rojas i Daniel Carrau s’ha endut el triomf de la prova. Al manillar d’una Honda VFR, l’equip Procurve ha aconseguit batre el rècord de voltes en una cursa de Resistència Clàssiques al Parcmotor, deixant el llistó en 91 voltes, una més que l’anterior marca.

Eduard i Jordi Rojas, així com Daniel Carrau, s’han enfilat fins al primer esglaó del podi de la categoria SBK. Pol Fontquerni i David Noya, del Furugus Racing Clàssic 1, s’han classificat en segona posició, mentre que Fèlix Rodríguez “Sènior”, i Fèlix Rodríguez “Júnior” han completat el top 3 de la categoria SBK.

Adrián Araujo i Juan Anotnio Mena (Araujo Motorsports) han estat els guanyadors de la categoria SSP, només una volta per sota de l’equip vencedor de la classificació scratch. Carlos Ordoñez i Albert Pla de l’equip Motobikereus Classic Team, han ocupat la segona posició, mentre que el Caba Racing Team, format pel duet Enric Lázaro i Francisco Javier Rodríguez, ha fet tercer.

Pel que fa a la categoria 1.000, Maxi Llamedo i Jordi Luis Quirós del Foro Racing Comando Asturias, s’han classificat en primera posició amb un total de 83 voltes. L’equip Furugus Racing Classic 2, format per Campoy, Nicolau i Melero, ha fet segon, mentre que l’equip Pinaforte - Ivana Ra, format per Prenafeta i Pegaz, ha completat les posicions d’honor de la categoria.

En la categoria 500, el triomf ha anat a parar a mans de l’equip Sense Por Racing Team, format per Jordi Pastor i Emilio Pastor. Ferrer i Gálvez, de l’equip MFS - Club RD Team, s’han classificat en segona posició.

Finalment, pel que fa a la categoria 24H, Jan Garcia i Llibert Esteve, de l’equip Furugus Racing Classic 3, s’han classificat en primera posició. José Maria Blasco i José Blasco de l’equip Blasco Classic Team, han fet segons, mentre que Richie Torrente i Miguel A. Martínez de l’equip Spai Moto - Freddy’s Team 4 MM34, han completat el top 3.

La pròxima cursa de la Copa Catalana Resistència Clàssiques Asfalt tindrà lloc el 6 de novembre al circuit de Calafat.

Classificació de la cursa en el document adjunt.

Les millors imatges de la cursa.

Per obtenir més informació, segueix-nos a les xarxes socials:

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
Museu Moto
Andrac Computing