- Canvi de data: La Resistència Terra de Moià se celebrarà el 9 de maig
- La Lliga de Motocròs de Sant Hilari se celebrarà el 2 de maig
ZONA PRIVADA
D´un altre planeta
03/09/2018
Trial
Toni Bou segueix fent història una vegada més. 12 títols de TrialGP per al pilot del Repsol Honda Team.

Toni Bou s´ha proclamat de forma anticipada Campió del Món de TrialGP 2018. El pilot de Piera, que ha guanyat la cursa de la Gran Bretanya, acumula 12 corones consecutives en TrialGP, a les que cal afegir també 12 títols d’X-Trial (indoor).
Toni Bou no necessitava la victòria a Silsden per proclamar-se campió, però el pilot del Repsol Honda Team ho ha donat tot per acabar lluint un nou títol mundial, el 12è de la seva carrera a l´aire lliure -tots consecutius- i el 24è afegint els altres 12, que ostenta en la competició indoor. Bou ha anat marcant terreny i en les últimes zones del recorregut ha sentenciat la cursa i, evidentment, el títol. Els catalans Adam Raga i Miquel Gelabert han completat les posicions de podi de la cursa.
La celebració del títol de Toni no ha estat l´única alegria de l´equip, ja que també ha aconseguit el vintè títol de fabricants amb Montesa.
La propera cursa del Repsol Honda Team serà l´última cita del Campionat del Món de TrialGP, que tindrà lloc els propers 15 i 16 de setembre a Pietramurata, Itàlia.


